У Личаківському районі розпочали ліквідовувати ями на дорогах чеською машиною Silkot Blue

ЛКП "ШРП Личаківського району" ліквідовує аварійні ями на дорогах Львова за допомогою чеської машини Silkot Blue. 

ЛКП “ШРП Личаківського району” ліквідовує аварійні ями на дорогах Львова за допомогою чеської машини Silkot Blue.

Про це сьогодні на брифінгу повідомив Сергій Бабакзаступник міського голови Львова з питань житлово-комунального господарства.

ШРП Львова вже працюють над ліквідацією аварійної ямковості на дорогах міста. Зокрема, за останні дні для ліквідації було використано 29,5 тонн холодного та 58,4 тонн гарячого асфальту. Окрім вже традиційних методів, ЛКП “ШРП Личаківського району” використовує для латання аварійних ям чеську машину Silkot Blue з інфрачервоним нагрівом.

Таку технологію вони побачили в Чехії у 2017 році та вже у лютому 2018 року чеські фахівці прибули до Львова і продемонстрували роботу машини з ліквідації ям на вулиці Тракт Глинянський.

«Було відразу помітно якість ремонту, в Чехії такі латки стоять до 5 років», – розповів Сергій Бабак.

А також додав, що сьогодні у Львові застосовують різні технології для ямкового ремонту доріг. Зокрема, це традиційний холодний асфальт, в мінусову температуру, гарячий асфальт, та нова технологія з інфрачервоним нагрівом.

«Зараз ми робимо ліквідацію лише аварійних ділянок. Як тільки стане тепліше, то розпочнуться капітальні ремонти доріг», – зазначив заступник міського голови Львова з питань житлово-комунального господарства.

Silkot Blue ж дозволяє працювати при температурі в мінус 10 градусів. Вартість такого ремонту в порівнянні з холоним асфальтом вдвічі нижча. А от порівнюючи ціну з гарячим асфальтом, то вона практично однакова, перевага ж чеської машини в тому, що її продуктивність значно більша. Коштує вона орієнтовано 4 мільйони гривень.

«Була затримка у введені машини в експлуатацію, тому що в Україні немає аналогів подібної техніки, її треба було сертифікувати, потім затвердити розцінки, у науково-дослідному інституті в Києві», – повідомив Сергій Бабак.

Він також наголосив, що аби знизити ямковість у місті на дорогах зимою, потрібно максимально якісно ремонтувати їх в теплий період року.

“Якщо буде таких машин 2-3 на місто, то ми змогли б з квітня по листопад максимально всі дороги відремонтувати”, – наголосив заступник міського голови Львова з питань житлово-комунального господарства.

Зараз дана машина в експлуатації Личаківського ШРП, та кожна адміністрація може замовити послугу і ремонтувати дороги за допомогою чеської машини на своїй ділянці.

Нагадаємо, що з початку року на гарячу лінію Львова надійшло більше як 200 звернень щодо ям і вибоїн.

категорії
НовиниСуспільство

Публікації по темі