У Львові напрацьовують політику підтримки креативної індустрії міста

Найбільше креативних просторів у місті було створено в 2018 році (5 од.). 70% просторів (16 од.) є невеликими організаціями, у яких працює від 3 до 6 людей.

Протягом листопада КУ Інститут міста спільно з Радою з питань конкурентоспроможності опитали представників креативних просторів міста, щоб виявити основні проблеми та запити цих організацій для напрацювання політики їхньої підтримки.

Про це повідомляє пресслужба ЛМР.

«Ми виявили у Львові 30 різних креативних організацій: від мистецьких просторів до бізнес-хабів, 23 з яких відгукнулось на наш запит. Тож тепер маємо перші цікаві результати! Головний результат полягає у тому, що всі опитані організації прагнуть і готові співпрацювати з Інститутом міста, владою та суспільством задля розвитку креативної індустрії міста», — зазначили у КУ Інститут міста.

Так, в результаті опитування отримали такі результати: Найбільше креативних просторів у місті було створено в 2018 році (5 од.). 70% просторів (16 од.) є невеликими організаціями, у яких працює від 3 до 6 людей. Більше 6 людей у штаті є лише у 17% просторів (4 од.) 80% просторів (18 од.) вбачають своєю аудиторію молодь від 18 до 35 років. 52% просторів (12 од.) вважають основними клієнтами бізнес Близько 48% (11 од.) набрали IT та творче середовища Ще 18% просторів (4 од.) зазначили споживачами своїх послуг урбаністів 12% дітей та підлітків (3 од.).

 

Читайте нас у Telegram.

категорії
Новини ЛьвівщиниСуспільство

Публікації по темі