Сьогодні, 25 березня, під час брифінгу презентували перший трамвай із новою лівреєю.
Презентація брендування відбулася сьогодні, 25 березня, в центрі міста.
“Наразі нанесли нову ліврею на трамвай Електрон, на днях плануємо нанести її на модернізований тролейбус Шкода” – сказав Андрій Білий, заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР.
За його словами, якщо виконком ЛМР погодить новий дизайн, так буде виглядати весь громадський транспорт міста. Проте мова йде про нові трамваї чи автобуси, які будуть замовляти одразу в новому дизайні. Старенькі Богдани та вживані трамваї поки що не оновлюватимуть.
“Головним для нас було зменшити кількість жовтого кольору, тому ми додали білу обкантовку. Цим ми зменшили його яскравість і він краще вписується в міську забудову. Макет є модульним і досить простим, тому, в разі потреби, його буде легко реставрувати”, – додала Тетяна Абрамович-Стефанишин, дизайнер компанії VITA ADVERTISING.
Як зазначив Іван Бондар, начальник відділу інформації та зв’язків з громадськістю ЛКП «Львівелектротранс», нанесення нової лівреї на трамвай-Електрон обійшлося приблизно в 17 тисяч гривень. Надалі це коштуватиме дешевше, оскільки вартість брендування буде входити у замовлення нових одиниць транспорту.
Нагадаємо, 4 жовтня 2018 року журі обрало найкращий варіант брендування львівського громадського транспорту. Переможцем став київський дизайнер Костянтин Череповський. Його концепція передбачає брендування транспорту у жовтий і білий кольори.