Від сьогодні до 3 липня ЛМР у партнерстві з Zero Waste Lviv розпочинає просвітницьку кампанію «Без поліетилену».
Ця кампанія буде сприяти тому, щоб супермаркети та інші заклади торгівлі змінювали свої стандарти обслуговування та популяризували практику закупівлі продуктів у багаторазову тару серед мешканців.
Першим серед заходів кампанії є День без поліетилену. Сьогодні, 9 квітня, у 6 супермаркетах міста зменшено використання одноразових пакетів, натомість покупцям пропонуватимуть використовувати екосумки або ж паперові пакети.
Зокрема, в мережі супермаркетів «Ашан» з кас повністю заберуть пакети-«майки», мінімізують пакети 5,7,10 кг на касах, натомість будуть пропонувати за зниженою ціною торбинки Ашан та паперові пакети з ручками. Пакети-«майки» залишать тільки в залі на брудних овочах, рибі та заморозці. В кафе та кулінарії замість пластикового посуду пропонуватимуть дерев’яні виделки, ножі, мішалки та картонні тарілки, стакани. Замість одноразових рукавичок для клієнтів пропонуватимуть щипці, лопатки та прихватки, для брудних овочів. На пекарні замість пакетів-«майок» пропонуватимуть паперові пакети. А свідомим клієнтам видаватимуть здоровий та корисний подарунок.
В супермаркетах «Близенько» від продажу поліетиленових пакетів на касах відмовляться в усіх 56-ти магазинах. А сьогодні паперові пакети продаватимуть за ціною, нижчою за собівартістю. В «Арсені» клієнтів лише будуть закликати користуватись багаторазовими торбинками та паперовими пакетами.
В «Рукавичці» касири будуть пропонувати придбати паперові пакети та екоторби, а вагові товари дозволять класти у власну тару. Окрім цього, сьогодні у супермаркеті будуть діяти дві акції. Одна з них буде передбачати нарахування 300 і 500 бонусів на рахунок програми «Родина» при купівлі паперового пакету чи екоторбинки відповідно. А також, якщо сьогодні клієнти сфотографуються у «Рукавичці» з екологічною альтернативою поліетилену та розмістять фото з хештегом у соціальній мережі отримають на бонусний рахунок додаткові 500 бонусів.
«Метро» ж в свою чергу забезпечить відсутність на касах та в торговому залі поліетиленових пакетів у вільному доступі. Натомість пропонуватимуть багаторазову альтернативу – кожен клієнт мережі може придбати багаторазову торбу за ціною поліетиленового кулька, з обмеженням максимум 3 штуки на одну клієнтську тару.
У супермаркеті «Два кроки від хати» будуть продавати лише паперові пакети та запровадять фасувальні матеріали з паперу, замість харчової плівки.
Нагадаємо, що на засіданні виконавчого комітету від 9 листопада була прийняте рішення Про обмеження комерційного використання одноразових поліетиленових пакетів у торгових мережах м. Львова.