У Львові за вісім років так і не побудували чотири обіцяні  приміські АС

Ще у 2009 році Львівська міська рада визначила окремі земельні ділянки, де б мали з’явитись чотири автостанції, будівництво яких, за вісім років, так і не розпочали.

Ще у 2009 році Львівська міська рада визначила окремі земельні ділянки, де б мали з’явитись чотири автостанції, будівництво яких, за вісім років, так і не розпочали.

Міська рада вже давно умовно затвердила чотири локації, де б мали збудувати автостанції для усіх навколишніх напрямків міста

Згідно з відповіддю ЛМР на депутатський запит від Михайла Дідуха станом на 2017 рік, для розміщення автобусних станцій, звідки би курсував транспорт у напрямку Золочева, Яворова, Городка і Бібрки, було надано дозвіл на виготовлення проектів землеустрою на чотирьох ділянках.

Нові автобусні станції повинні були розташовуватись на вул. Личаківській 227, під реалізацію цього проекту було виділено площу 1,37 га, на перехресті вулиць Шевченка-Величковського, загальна площа об’єкту якого повинна становити 0,58 га, обіцяли побудувати автостанції і на зустрічних вулицях Городоцькій-Збиральній (1,34 га) і Пасічній-Зеленій (0,6 га).

До чемпіонату з футболу Євро-2012 ЛМР планувала закінчити будівництво нової автостанції, яка б розташовувалась на Городоцькій-Збиральній.

«Нова АС (На Городоцькій-Збиральній – Ред)  буде збудована для автобусів Городоцького напрямку. Автобуси ж зі Стрийського напрямку повинні відправлятись з автовокзалу, що по вул.Стрийській», – зазначив в 2011 році прес-центру ЛМР заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури Володимир Будзан.

Сьогодні, ділянка на вул. Городоцькій-Збиральній стоїть пустирем, натомість для пасажирів з п’яти районів, де проживає близько 300 тис. мешканців, облаштували тимчасову АС «Західна» на вул. Городоцькій, 359.

Також планували облаштувати сучасну автостанцію на вул. Шевченка-Величковського. Приватна будівельна компанія підготувала навіть відповідний архітектурний проект та представила його у мерію, однак переможець конкурсу так і не був визначений.

«Інвестиційний конкурс був оголошений, однак критерії відбору переможців не був чітко прописаний. Кожен інвестор на свій розсуд закладав певні прописні спроможності, тобто розділяв територію так як він хотів, хтось більшу паркову, хтось більший термінал. Потім було засідання (ЛМР – Ред.), на якому так і не виявили переможця, – прокоментував ситуацію керівник ГО «За якісний транспорт» Святослав Товстига.

Також на перетині вулиць Пасічної та Зеленої планували збудувати кінцеву зупинку автобусів, що курсують у напрямку Бібрки.

27 березня 2008 року, Інститут «Місто проект» представив проект будівництва нової автостанції на вулиці Личаківській 227. Проект передбачав розширення частини вулиці Личаківської до 4 смуг. Також пропонувалось протягнути трамвайну колію далі по вулиці Личаківській і зробити кінцеву трамваю №2 біля автостанції. Міські чиновники, чомусь, відійшли від задуму цього проекту. Скільки було витрачено на виготовлення проекту і чому будівництво не розпочалось достеменно невідомо.

«В нас все зависло. У квітні я до них телефонував (До Львівської міської ради – Ред.), чи планується там щось чи ні, інвесторів немає, нічого не робиться», – говорить Святослав Товстига про усі нереалізовані проекти будівництва автобусних станцій.

І справді, у прес-центрі Львівської міської ради, на прохання надати будь-який коментар щодо будівництва нових автобусних станцій, тільки сказали, що проекти розробляються, зателефонуйте через місяць, можливо, інформація і з’явиться.

Загалом найближчі кілька років львів’яни і гості міста будуть користуватись так званими тимчасовими автостанціями, які сьогодні не можуть повноцінно виконувати своїх функцій через занадто високу завантаженість. Не зникнуть і стихійні кінцеві зупинки, котрі створюють безлад на дорогах. А ще затори і аварійні ситуації, які трапляються у місті чи не щодня через те, що регіональним автобусам не вистачає паркомісць. Якщо не побудувати нових автостанцій і не провести комплексну транспортну реформу – за якою б усі кінцеві маршрути автобусів мали б бути таки на околицях Львова, а не в центрі міста, то транспортний хаос триватиме й надалі.

категорії
НовиниСуспільство

Публікації по темі