Українцям зменшуватимуть рахунки за оплату електропостачання, якщо послуга буде надаватися неякісно.
Про це повідомила голова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг, Оксана Кривенко у Facebook.
Компенсація надається автоматично шляхом зменшення рахунку споживача на оплату електроенергії у строк до 75 днів з дня порушення встановлених строків. Компанія сама визначає, яким споживачам вона має надати компенсацію, і повідомляє про це споживача шляхом зазначення у рахунку на оплату електроенергії, або в «особистому кабінеті» споживача на офіційному веб-сайті компанії, або листом на офіційному бланку.
Споживач отримує компенсацію у випадку недотримання оператором системи розподілу або електропостачальником встановлених гарантованим стандартом строків надання послуг та виконання робіт, а саме щодо видачі технічних умов на приєднання, відновлення електропостачання, перевірки лічильника та відповіді на письмові звернення.
Розмір компенсації може становити від 100 до 200 грн – для побутових споживачів, 200 – 600 грн – для непобутових. Якщо протягом встановленого терміну компенсація не надана, розмір компенсації збільшується.