“Укрзалізниця” подовжила термін повернення квитків

Повертати квитки можна буде упродовж 90 і 180 діб, опісля завершення карантину.

“Укрзалізниця” для уникнення скупчення людей біля залізничних кас подовжила термін повернення квитків на скасовані рейси поїздів через введення карантину в рамках заходів, спрямованих на протидію поширенню в країні коронавірусу.

Про це повідомляє компанія на своєму сайті.

Повернення проїзних документів, оформлених через каси “Укрзалізниці” у внутрішньому та міжнародному сполученні, для виїзду в період з 18 березня 2020 року до дати відновлення курсування поїздів і повернення коштів у повному обсязі за придбані в касах квитки буде здійснюватися після закінчення карантинних заходів протягом 90 діб для внутрішнього сполучення та 180 діб для міжнародного.

Звернення пасажирів до квиткових кас для проставлення відміток на проїзних документах (погашення квитка), не є обов’язковим, оскільки підставою для повернення коштів буде оригінал проїзного документа як з відміткою, так і без неї.

  • Придбані через інтернет квитки повертаються за чинною процедурою через онлайн-сервіси.
  • Якщо кошти будуть повернуті за вирахуванням комісії, її розмір буде також автоматично повернуто пасажиру на картку окремим платежем.

Кошти за невикористані повністю або частково використані абонементні квитки можна повернути протягом місяця з дати запланованого проїзду в приміських поїздах.

Повернення квитка здійснюється на підставі заяви пасажира за ручною технологією, де вказується ПІБ, повна адреса, контактний телефон, якщо абонементний квиток пільговий (іменний, студентський і т.п.) із зазначенням відповідного документа.

Читайте нас у Telegram.

категорії
Суспільство

Публікації по темі