Укрзалізниця подовжує тягові плечі на найбільш вантажонапружених дільницях

Таким чином продуктивність електровоза виросла на 16% та тепловоза — на 54%.
https://logistics-ukraine.com/2018/07/16/%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%81-%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7-%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%83-%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%B0%D0%B6%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D0%B7%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7/

Операційний директор  АТ «Укрзалізниця» Вячеслав Єрьомін повідомив, що для покращення продуктивності тягового рухомого складу, зменшення обігу вагона та пришвидшення доставки вантажів «Укрзалізниця» запроваджує нову схему організації руху вантажних поїздів — подовження тягових плечей на найбільш вантажонапружених дільницях.

Таке повідомлення оприлюднив залізничний інформаційний портал.

Пробіг локомотива в результаті нової організації руху збільшився на 120 км/добу на тепловозній тязі та на 60 км/добу — на електротязі. Таким чином продуктивність електровоза виросла на 16% та тепловоза — на 54%.

«Ми збільшили тягові плечі на найбільш вантажонапружених дільницях: від Знам’янки до Клепарова, від Полтави до портів Одеси, від Волновахи до Миколаєва, а також від Волновахи до Запоріжжя. За нашими розрахунками, це зменшить термін доставки вантажів в середньому на 10-20%», – розповів В’ячеслав Єрьомін.

Додамо, що у квітні планується початок проекту з доставки вантажів з Миколаєва до Дніпра одним локомотивом.

Нагадаємо, що раніше повідомляли, що “Укрзалізниця” запустила новий регулярний контейнерний поїзд від української станції Нижньодніпровськ-Вузол до польської станції Славкув, який доставлятиме контейнери втричі швидше і на 20% дешевше.

категорії
ЕкономікаСуспільство

Публікації по темі