«Умовний» технічний нагляд або хто слідкує за ремонтом доріг на Львівщині

Цьогоріч на Львівщині з обласного бюджету виділили 315 млн. грн на ремонт доріг.

«По службі автомобільних доріг здійснюють трирівневу перевірку контролю якості виконаних робіт», – Роман Кокотайло

Цьогоріч на Львівщині з обласного бюджету виділили 315 млн. грн на ремонт доріг.

Таке рішення Львівською обласною радою було прийнято ще 5 грудня 2017 року під час сесії. Саме тоді затвердили Програму розвитку мережі й утримання автомобільних доріг, організації та безпеки дорожнього руху на 2018 – 2020 роки.

В планах відремонтувати 426,5 км доріг загального користування. На ремонт доріг також залучили кошти з державного дорожнього фонду, митних платежів, інвестиційних проектів та польського кредиту. Тож на ремонт доріг області цьогоріч було витрачено «безпрецедентно велику» суму коштів.

Тендери на будівництво доріг на сайті Prozorro з’являються майже щодня. Загалом з 1 січня 2018 року ми нарахували 563 поданих тендери на ремонт доріг на Львівщині. Серед них 263 вже завершені, а, відповідно, будівельні роботи або проведені, або проводять. Станом на сьогодні 147 не відбулися та 30 тендерів відмінено з різних причин, на 9 проводять аукціон, 60 на етапі подання пропозицій. Решта – проходить період оскаржень та кваліфікацію переможця.

Виникає питання, хто слідкує за якістю виконанних будівельних робіт. Як розповів Роман Кокотайло, т.в.о. директора департаменту дорожнього господарства, транспорту та зв’язку ЛОДА, в коментарі журналісту ІА «Вежа», всі будівельні роботи обов’язково проходять незалежний контроль. «По службі автомобільних доріг здійснюють трирівневу перевірку контролю якості виконаних робіт, яку контролює незалежний технічний нагляд, на який проводиться відкрита тендерна закупівля в системі Prozorro. Перевіряють лабораторіяєю служби автомобільних доріг Львівської області, інженерами технічного нагляду, які працюють в службі автомобільних доріг і мають відповідні сертифікати, та ДНТЦ «Дор’якість» – незалежною структурою, яка спеціалізується на контролі якості виконання дорожньо-будівельних робіт».

Т.в.о. директора департаменту також додає: «Якщо виявляють певні недоліки за результатами будівництва, компанії за власний рахунок їх усувають. Минулого року серед загального об’єму виконаних робіт зауважень було на 1/10 % від всього покриття серед всіх підрядних організацій. Найбільш критичною була ситуація по дорозі Броди-Тернопіль, яку минулого року підрядник виправляв за власний кошт. Більше в нас таких зауважень не було».

Роман Кокотайло зауважує, що замовником робіт цього року виступає Департамент дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації, тож якість виконаних робіт прискіпливо контролюється.

Раніше зазначалося, що в областях, в яких неефективно використовують кошти на будівництво та ремонт доріг, позбавлятимуть частини фінансування.

категорії
НовиниСуспільство

Публікації по темі