Усі автобусні маршрути наперед поділили, – Святослав Товстига про конкурс перевізників

Оголошений Львівською міською радою конкурс на визначення перевізників автобусних маршрутів свідчить про домовленість між усіма учасниками ринку автобусних перевезень, та практично нічого не змінить у ситуації з громадським транспортом.

Оголошений Львівською міською радою конкурс на визначення перевізників автобусних маршрутів свідчить про домовленість між усіма учасниками ринку автобусних перевезень, та практично нічого не змінить у ситуації з громадським транспортом.

Таку думку висловив Святослав Товстига, керівник ГО «За якісний транспорт».

Львівська міська рада виставила на конкурс 14 лотів, кожен із котрих містить певний пакет маршрутів. Аналізуючи формування лотів, як зазначає Святослав Товстига, можна припустити, що три лоти сформовані під комунального перевізника.

«Такий висновок можна зробити аналізуючи ринок транспортних перевезень та співставляючи ці дані із запропонованими на конкурс лотами. Приміром 18-тий маршрут, котрий обслуговував «Фіакр», згідно умов конкурсу мають отримати великі низькопідлогові автобуси. Таких автобусів у «Фіакр» немає. Тобто можна стверджувати, що за рахунок значної кількості великих автобусів, що визначено в умовах конкурсу для певних маршрутів, деякі лоти сформовані під комунального перевізника», – пояснює Святослав Товстига.

Зокрема, найбільш ймовірно, комунальний перевізник отримає 4-тий, 6-тий та 13-тий лоти. «4-тий лот це маршрути №18, 37, 48, 49. На 49-му мають бути шість великих автобусів, на 18-му – 10 великих автобусів. Лише комунальний перевізник може забезпечити визначену умовами конкурсу кількість автобусів, у інших перевізників недостатньо низькопідлогового транспорту. Аналогічна ситуація з 6-тим лотом, це 40, 36, 50 та 19 маршрути, та 13-тий лот, що сформований із маршрутів котрі на сьогодні не курсують, це 30, 35, 12, 54», – пояснює Святослав Товстига.

Інші лоти, котрі виставлено на конкурс, сформовані з маршрутів комунального перевізника, перемішані між собою маршрути «АТП 14630» та «Міра і К», маршрути котрі обслуговував «Фіакр» запропоновані аналогічними попередньому конкурсу лотами.

«За великим рахунком цей конкурс на визначення перевізників автобусних маршрутів нічого не змінить. Конкурс – це «договірняк» усіх з усіма, аби всім учасникам ринку було добре. Єдина зміна в тому, що кожен із перевізників віддав по одному прибутковому, або двох середніх, маршруту на користь комунального перевізника. Аналізуючи формування лотів такий висновок напрошується», – наголосив Святослав Товстига.

Окрім того він зазначив, що за результатами конкурсу комунальний перевізник ймовірно отримає від 8-ми до 12-ти маршрутів, котрі вони раніше ніколи не обслуговували. При цьому перевізник в вересні отримає лише 10-20 нових автобусів, в той час як потреба є у сотні. «До кінця року «АТП-1» отримає усі 150 автобусів котрі були куплені. Але в силу того, що підприємство отримає майже повністю ряснянський та винниківський напрям – з ними можуть виникнути великі проблеми через недостатнью кількість автобусів у комунального перевізника для їх обслуговування», – наголошує Святослав Товстига.

Варто також зазначити, що на території комунального підприємства знаходяться близько 30-40 вживаних автобусів MAN, Mercedes, та інших котрі знаходяться тривалий час у несправному стані. Їх технічні паспорти, ймовірно, також будуть подані підприємством на конкурс для отримання перемоги у лотах.

категорії
НовиниСуспільство

Публікації по темі