В Україні невдовзі запрацює “гаряча лінія” з питань порушень при наданні соціальної підтримки

Громадяни зможуть повідомляти на "гарячу лінію" про факти порушень, шахрайства та корупції.

Громадяни зможуть повідомити про факти порушень, шахрайства та корупції під час надання соціальної підтримки та отримати консультацію, зателефонувавши на «гарячу лінію».

Інформація з’явилася на сайті Мінсоцполітики.

Нововведення запрацює у рамках проекту «Справедлива підтримка», що реалізується Міністерством соціальної політики України за підтримки Світового банку.

Відтак, за номером «гарячої лінії» можна буде повідомити як про випадки незаконного отримання соціальної допомоги з боку громадян, так і про факти порушень та корупції з боку посадових осіб, відповідальних за надання підтримки від держави.

За словами Віталія Музиченка, Генерального директора Директорату сім’ї та соціальної підтримки Мінсоцполітики, аналогічні «гарячі лінії» успішно діють у більшості країн Європи. «Соціологічні дослідження, які було проведено в Україні за сприяння Світового банку, показали, що переважна більшість наших громадян також нетерпимо ставиться до тих, хто отримує кошти соціальної допомоги незаконно. Відтепер люди зможуть повідомляти про такі факти. Адже гроші на соціальну підтримку виділяються за рахунок платників податків, і їх справедливий розподіл – в інтересах усього суспільства».

Зазначають, що на сьогодні все ще налагоджують функціонал «гарячої лінії», а вже у жовтні її телефонний номер з’явиться на сайті Мінсоцполітики, дізнатися його також можна буде через місцеві управління соціального захисту населення. Усі дзвінки з території України будуть безкоштовні.

категорії
Суспільство

Публікації по темі