«Все, що має менше тисячі підписників, – не працює», – міський голова Івано-Франківська

Руслан Марцінків вимагає пояснювальні записки від керівників департаментів, Facebook-сторінки яких мають менше 1000 підписників.

Міський голова Івано-Франківська Руслан Марцінків доручив подати службові записки з поясненням керівникам департаментів міськвиконкому, сторінки яких у Facebook мають менш як тисячу підписників.

Відповідну заяву він зробив на оперативній нараді у вівторок, 18 вересня.

«Все, що має менше тисячі підписників, – не працює», – сказав Марцінків.

Відомо, що департамент архітектури має 250 підписників, трохи більше як 700 підписників має сторінка ЦНАПу, 44 підписники – у фінансового управління виконкому.

Міській ритуальній службі для підвищення популярності мер запропонував на сайті відобразити вартість послуг чи інформацію про те, хто помер.

У загальнодоступній групі у Facebook – «Типовий Франківськ», люди лишають коментар за коментарем, критикуючи дану позицію міського голови:

«Тобто він тепер буде чмирити департаменти не за те, що в місті хєрові дороги і тд, а за те, що в них мало підписників? Тобто в Франківську все добре?»

«В мене більше, може очолити якийсь департамент?»

«До керівників департаментів: накручую підписників, не дорого»

Володимир Кушніренко, журналіст, фахівець в галузі масових комунікацій, засновник і керівник інформаційного проекту «Побудовано» прокоментував цю ситуацію: «Звісно, коли міський голова акцентує своїм підлеглим на «лайках і постах у фейсбуці» – виникає іронічна усмішка. Мовляв, робіть якісно свою роботу, а мешканці Франківська її оцінять і без «фейсбуків». «Працюйте, а не залипайте у соцмережах» – така позиція має рацію і заслуговує повне право на життя. Але є й інша сторона медалі. На сьогодні міський голова Івано-Франківська демонструє неабияку публічність та відкритість. Якщо розглядати виключно системи масової комунікації типу «влада-громада» і навпаки, то Марцінків і його команда демонструють дуже хороший рівень», – зазначив Володимир Кушніренко.

Також він зазначив додав, що не всі структурні підрозділи, департаменти міськвиконкому і комунальні підприємства звітують та інформують громадськість про виконання розпоряджень та свою діяльність.

«Одним із індикаторів інформаційної роботи є й активність в соціальних мережах. І коли цієї активності немає, то складається доволі негативне враження. Проста логіка: якщо відсутня інформація про роботу – значить і роботи ніхто ніякі не виконує», – наголошує Володимир Кушніренко.

Такоє він додав, що таким чином міський голова хоче стимулювати публічність «своїх підлеглих», а особливо підсилити комунікації і свої позиції у соціальних мережах, де іванофранківці звикли лише скаржитися і практикуватися у «зрадофілії».

«Саме сьогодні в соціальних мережах та франківських групах у Фейсбуці можна бачити найбільше бруду і негативу щодо діяльності міської влади. Коли структурні підрозділи і комунальні підприємства будуть змушені звітувати про роботу і публікувати звіти про діяльність – вони почнуть, можливо, працювати в публічній площині, а результати будуть якісніші та підкріплені фактами, а не порожніми словами. А ми, як мешканці та патріоти Івано-Франківська, бачитимемо реальний щоденний результат роботи комунальних структур, зможемо адресно озвучувати скарги і пропозиції. Можливо, навіть, і коли похвалимо за роботу», – поділився журналіст.

Підбиваючи підсумки, Кушніренко акцентував, що така ініціатива міського голови Руслана Марцінківа може бути не тільки ефектною, а й ефективною.

Додамо, що на міського голову Івано-Франківська у соціальній мережі Facebook підписано понад 17 тисяч людей.

 

категорії
Всі новиниПолітикаСуспільство

Публікації по темі