«За останні роки асортимент українських товарів в торгових мережах значно знизився», – Олексій Дорошенко

Найдорожче завести в супермаркет ті продукти, за які йде висока конкуренція на полицях.

Українські виробники витрачають мільйони гривень на те, щоб їх товар потрапив на полиці.

Про це в ефірі AgroFM розповів голова Асоціації постачальників торговельних мереж Олексій Дорошенко, повідомляють на Agronews.

На його думку, зменшення асортименту в торгових мережах свідчить і про зменшення купівельної спроможності населення, і про те, що мережі залишають на своїх полицях лише ті товари, які користуються попитом. А от фермерам, особливо невеликим, важко порозумітися з рітейлом.

«Зайти до торговельної мережі є великою проблемою. І не лише через те, що виробнику доведеться сплатити за кожну позицію свого продукту (у 99% випадків)», – заявив Олексій Дорошенко.

Повідомив, що ця сума може сягати 1 млн грн, а іноді й більше. На його думку, треба забезпечити стабільні поставки – в кількості і якості, яка потрібна торговельній мережі.

Голова Асоціації розповідає, що найдорожче завести в супермаркет ті продукти, за які йде висока конкуренція на полицях. «Наприклад, охолоджені напої. Їх виробники можуть заплатити і 10 млн грн, аби більш нікого не пускати на ці полиці», – повідомив він.

По тій же картоплі ситуація інакша — тут явно не йде мова про мільйони гривень, говорить він. Інколи сам супермаркет зацікавлений в поставці певного товару, а пропозиції немає. Тоді вони можуть запропонувати найвигідніші умови: або ви не платите за доступ на полицю, або термін повернення грошей за поставлений товар буде значно меншим.

категорії
Суспільство

Публікації по темі